Author |
Topic |
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 16:29:01
|
Hey everyone!
I'm from Sweden and I've just discovered Pixies so I was just wondering if you could give me some hint about great pixies sites.. pleas excuse me if I've miss-spelled anything... I'm kinda drunk right now! Listening to Pixies of course..
..all beauty must die.. |
|
TheCroutonFuton
- Mr. Setlists -
USA
1728 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 16:32:32
|
Well the fact that you're listening to the Pixies while being drunk makes it all better....*cough*
http://membres.lycos.fr/alec/
There you go...great Pixies site.
"Join the Cult of Gunn / And Then You'll Be Destined to be a Rock and Roll Star of Epical Proportions!" |
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 16:37:22
|
Hi BadDope! what up? Pixies är underbara att lyssna på på fyllan....Så jävla grymma!...ska du med till England och se Pixies sneare i sommmar....sannolikheten att dom kommer spela i där är väldigt stor..har snackat ihop mig med lite folk där, bl a en snubbe från Birmingham och vi ska ha ett stort jävla party innan gigget...See ya! |
|
|
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 16:37:50
|
haha.. well of course I've been listening to them sober for a while but now when I'm drunk I found your forum.. :P well anyways..thanks for the link! cheers mate!
|
|
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 16:39:56
|
quote: Originally posted by Alex DeLarge
Hi BadDope! what up? Pixies är underbara att lyssna på på fyllan....Så jävla grymma!...ska du med till England och se Pixies sneare i sommmar....sannolikheten att dom kommer spela i där är väldigt stor..har snackat ihop mig med lite folk där, bl a en snubbe från Birmingham och vi ska ha ett stort jävla party innan gigget...See ya!
Tja!
Du.. jag och polare som visade Pixies för mig är helt på att dra till england och se dom!!! Vart bor du förresten?!?!?! (sorry to those who doesn't understand english!!)
Edited by - BadDope on 01/23/2004 16:41:55 |
|
|
Douglas
= Cult of Ray =
Sweden
308 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 16:47:22
|
Hey, count me in! jag hänger med =D seems as though a lot of Swedes discovered pixies when the Gouge documentary was broadcasted in May 2002. and those who did are spreading it to their friends... it's nice! dom har liksom blivit mitt favoritband! absoluta favoriter faktiskt... |
|
|
JeflaPeck
- FB Fan -
Sweden
10 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 16:50:38
|
Damn, BadDope's friend here who showed him him the pixies, count me in the birmingham trip man. I'm alredy saving up for the liqour... :P
Reach The Door With A Breath And A Scream |
|
|
JeflaPeck
- FB Fan -
Sweden
10 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 16:52:19
|
Anywhere near Karlstad? Några öl o lite Frank Black nån kväll vore ju inte fel :)
|
|
Douglas
= Cult of Ray =
Sweden
308 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 17:13:46
|
nope. I'm on the lovely Västkusten... :) |
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 17:19:33
|
Tja! bor i den grymt sköna staden Växjö...hade inte bangat en FB/Pixies-kväll nån gång!....men fan va gott, nu är vi ju fan ett gäng från Sverige...risken att dom masar sina rövar hit för ett gig är väl hyfsat liten kan jag tänka mig...men snubben jag snackat med bor i Birmingham och han är hyfsat säker på att dom lär välja att lira där när/om dom tar sig till de britiska öarna...dom har ju lirat där ett antal gånger innan så...det är nog ett hett tips! |
|
|
Douglas
= Cult of Ray =
Sweden
308 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 17:29:25
|
Ja, det låter ju inte omöjligt! Sverige är nog inte så stor chans däremot... läste en intervju med Frank Black i GöteborgsPosten för ett år sedan eller så där han sa att Frank Black and the Catholics inte kommer till Sverige längre (var här senast 2002) för att skivorna säljer för dåligt här.... fast pixies borde ju gå rätt bra i Sverige ändå, känns det som... |
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 17:37:05
|
ja det känns som om Pixies har växt som fan här i sverige sista tiden eller kanske är det bara jag som inbillar mig det...mycket Pixies-propaganda gentemot alla polare sisat tiden nu när dom ska ut och reunita...man vill ju att alla ska fatta att det är Världens genom tiderna bästa band alla kategorier...fatta vilken dröm att se dom live...Äntligen! fan kan nästan inte fatta attdet är sant...man får fan inte fucka-up den här chansen nu....Frank är nog inte lika poppis som Pixies är i Sverige...tycker trots allt att mycket av det gamla Pixies-gunget finns kvar i Frank även om vissa låtar kanske står och faller lite....men "Headache" och "hang on to your ego" och "L.A" borde han fan fått mer credit för..... |
|
|
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 18:13:33
|
Men ärligt.. vore det inte skitkul med en Pixies-kväll!?!?! Mötas nån stans där det är närmast för allihopa! =) och sen när tiden är inne.. dra ihop ett gäng till Birmingham och bara njuuuuuuta... och innan det så borde man fixa en pixies t-shirt.. och förresten kan jag tilläga att jag hörde och uppskattade Pixies innna jag såg Gouge dokumentären.. :)
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 19:11:56
|
Absolut! borde vi fan göra.....dra ihop lite folk till en fet skiva...Jag bor i Växjö, nån bodde i Götet...det är ju hyfsat close...vars bor du BadDope? har du ingen t-shirt? jag har "Death to the pixies"-shirten plus 2-3 andra....gillade också Pixies innan dokumentären....den första Pixies-låten jag hörde var "Holiday song"....blev helt blown away... |
|
|
Kozaru
- FB Fan -
USA
38 Posts |
Posted - 01/23/2004 : 20:42:18
|
I must be drunk, too...
:)
|
|
|
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/24/2004 : 03:03:22
|
Absolut! borde vi fan göra.....dra ihop lite folk till en fet skiva...Jag bor i Växjö, nån bodde i Götet...det är ju hyfsat close...vars bor du BadDope? har du ingen t-shirt? jag har "Death to the pixies"-shirten plus 2-3 andra....gillade också Pixies innan dokumentären....den första Pixies-låten jag hörde var "Holiday song"....blev helt blown away...
Jag bor i Karlstad.. hmm... nä jag har faktiskt ingen t-shirt.. men det ska fixas! hehe.. den första låten jag fastnade för va nog "Where is my mind" =) Anyway, maybe we should start talking english now.. after all.. this is an international forum! :P
|
|
Homers_pet_monkey
= Official forum monkey =
United Kingdom
17125 Posts |
Posted - 01/26/2004 : 10:25:02
|
I am gonna give this a damn good go 'cos I hate being left out.
också nån bodde ju att alla ska Pixies. Tar sig dra ihop mig med lite folk där, risken att dom masar sina rövar. Sannolikheten att dom kommer spela borde vi fan göra. Tiden nu när dom låten jag fastnade det är nog ett hett tips.
How did I do???
|
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/26/2004 : 11:08:13
|
Hehe That was pretty funny Homer! Swedish is pretty tricky,ha? It´s a blast to be able to mess about with fellow countrymen since we´re the people who has to express ourselves in english....
Heja homer!
|
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/26/2004 : 11:09:43
|
Hehe That was pretty funny Homer! It´s great to be able to mess about with fellow countrymen since we´re the people who has to express ourselves in english....
Rocka hårt Homers_pet_monkey
|
|
|
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/26/2004 : 13:14:42
|
Way to go Homers_pet_monkey! I didn't understand a thing of what you where trying to say but you gave it your best shot, and that is what matters, right?! :P
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/26/2004 : 13:47:14
|
Tja BadDope! vilken låt har du fått "all beauty must die...." ifrån?
|
|
|
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/26/2004 : 14:02:48
|
Tja BadDope! vilken låt har du fått "all beauty must die...." ifrån?
det är ingen Pixies/Black låt utan det är ju "Where the wild roses grow" med Nick Cave och Kylie Minogue.. :) helskön låt!
|
|
Homers_pet_monkey
United Kingdom
17125 Posts |
Posted - 01/26/2004 : 14:52:07
|
Hehehehe!!!
I had to give it a go. Is it possible to translate what I typed? |
|
|
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/27/2004 : 01:16:33
|
here's the translation.. more or less.. it's impossible to translate all into english..
also someone lived to se pixies. get himself pull together me with little people there, the risk that they drag their asses. the probability that they will play should we damn do. The time now when they song I got cought it is probably a hot tip-off.
|
|
Homers_pet_monkey
United Kingdom
17125 Posts |
Posted - 01/27/2004 : 11:48:45
|
quote: Originally posted by BadDope
here's the translation.. more or less.. it's impossible to translate all into english..
also someone lived to se pixies. get himself pull together me with little people there, the risk that they drag their asses. the probability that they will play should we damn do. The time now when they song I got cought it is probably a hot tip-off.
..all beauty must die..
I don't get it, why can't you understand that?
I'm never gonna get a Swedish girlfriend!!!
|
|
|
BadDope
- FB Fan -
Sweden
17 Posts |
Posted - 01/27/2004 : 13:35:37
|
quote:
I'm never gonna get a Swedish girlfriend!!!
Sure you are.. just tell her "Du är en mycket vacker liten svensk hora. Kom och sug min kuk så får du tjugo kronor!"
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/27/2004 : 14:13:01
|
nice one Dopie! du är verligen en romantiker....hehe
If you really wanna hit it with sexy swedish women you have to learn this frase: "ta mig långt upp i aset...." Thats a famous swedish frase which usually works...not to be used on male persons though!
Hur blir det med en Pixies/FB-kväll? vore nice som fan... Nån därute som lirar trummor eller bas förreseten? vi letar efter folk till vårt band....väldigt Pixies/FB/Nirvana-inspirerad musik! |
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/27/2004 : 14:42:52
|
Hey! must be a devil....
If you like, my fellow Pixies-friends, you can add me on ICQ and we´ll have some hardcore pixies-sessions! hereeeeees my number folks!
# 334670914 |
|
|
Little Black Francis
> Teenager of the Year <
3648 Posts |
Posted - 01/27/2004 : 14:45:42
|
quote: Kom och sug min kuk
does that mean what I think it does? |
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 01/27/2004 : 14:56:06
|
Yeah basicly it means : "suck my dick" but it can also mean "gday mate!"....if you´re in Australia |
|
|
JeflaPeck
- FB Fan -
Sweden
10 Posts |
Posted - 01/28/2004 : 12:55:18
|
Här drog samtalen in påoanade höjder märker jag
En Pixieskväll vore dock supercoolt, vi får väl ta och planera igen nån natt i helgen efter ett 20-tal öl
|
|
Adnan_le_Terrible
* Dog in the Sand *
France
1973 Posts |
Posted - 02/01/2004 : 17:44:23
|
Hej all you Swedish Pixies lovers.
Sweden rocks. I spent 6 months i Lund (jag kommar ifran Paris) men I didn't learn mycket svenska. However just wanted to know where you could have your cock sucked for tjugo kronor. Personally, I paid much more, and I didn't even go to a whore. But people are so shy up there, and if you want a girl to get drunk in Sweden, you must be pretty wealthy because alcohol is soooo expensive. Please give me some addresses.
Tack.
I joined the three kitties club / And now I can participate to a secret forum with Charles. |
|
|
Alex DeLarge
- FB Fan -
Sweden
84 Posts |
Posted - 02/02/2004 : 03:08:38
|
Yeah! Lund rox! Swedish women are hot,right? they´re amazing....So you live in Paris now? wellthat´s just perfect! If they(the pixies) ever gig in France we´ll meet up with you for a drink! |
|
|
MMD
- FB Fan -
United Kingdom
233 Posts |
Posted - 02/02/2004 : 03:40:09
|
A M00se once bit my sister ... |
|
|
Carl
- A 'Fifth' Catholic -
Ireland
11546 Posts |
|
Adnan_le_Terrible
* Dog in the Sand *
France
1973 Posts |
Posted - 02/02/2004 : 10:13:31
|
Yeah! Lund rox! Swedish women are hot,right? they´re amazing....So you live in Paris now? wellthat´s just perfect! If they(the pixies) ever gig in France we´ll meet up with you for a drink!
Absolut!
Oh and yes, Swedish girls ARE hot, though I'm happy to be back in Paris where all the girls are not blonde.
I joined the three kitties club / And now I can participate to a secret forum with Charles. |
|
|
Topic |
|